Derrida versus Chaplin. Academic Remix

Posted: septembrie 22, 2010 in Purtatori de idei fixe
Etichete:, , , , , , , ,

N-am de gând să transform acest subiect într-o telenovelă (deşi, dacă asta i-ar sensibiliza pe cei vizaţi, cred că ar merita), dar pentru că vorbeam mai jos despre confuzia de planuri dintre academism şi „societatea spectacolului”, mi se pare corect să fiu consecventă cu propriile opinii şi, mai ales, să arăt că nu cad eu însămi în capcanele pe care le semnalez. Adaug, aşadar, versiunea academică a poveştii cu Păcală şi Tândală, aşa cum sper că va fi publicată în curând la Chişinău, odată cu celelalte comunicări susţinute în cadrul conferinţei Democraţie versus totalitarism. Lecţii învăţate după 20 de ani, care a avut loc în capitala Republicii Moldova între 24-26 mai 2010:

Reconcilierea post-totalitară cu trecutul pe tărâmul istoriei publice – relaţia arhivişti-istorici în România postcomunistă

Prezentare_Chisinau,_mai_2010

Comentarii
  1. […] Derrida versus Chaplin. Academic Remix Wed Sep 22, 2010 18:49 pm N-am de gând să transform acest subiect într-o telenovelă (deşi, dacă asta i-ar sensibiliza pe cei vizaţi, cred că ar merita), dar pentru că vorbeam mai jos despre confuzia de planuri dintre academism şi “societatea spectacolului”, mi se pare corect să fiu consecventă cu propriile opinii şi, mai ales, să arăt că nu cad eu […] […]

Lasă un comentariu