Dedicated to Bruce Willis

Posted: Iunie 9, 2011 in Uncategorized

Azi după-amiază, aterizare furtunoasă pe Otopeni, cu nervi în stomac şi tot tacâmul. Avionul se zbate în nori ca într-o criză de tahicardie. Un gol monumental de aer se prelungeşte în jena inexprimabilă de a mă fi trezit ţipând. De jenă, mă calmez gândindu-mă la zborul diafan al pungii de-un leu şi la Bruce Willis luptând pe aripa unui supersonic în flăcări. Good point, cum ar zice un cunoscut. Prind chiar curajul să mă uit pe fereastră şi…ne văd. Suntem ca nişte coji de seminţe scăpate din pumnul lui Dumnezeu.
După două ore la sol, deja aprofundez imaginea.
Voiam să scriu despre cum mai merge digitalizarea arhivelor în lumea largă, dar a ieşit altceva.

Ascult Malvina Reynolds, nu vreau să fiu de-aici, închid ochii şi mă visez o pungă de-un leu.

Lasă un răspuns

